Mitä tämä palvelu tekee
Selkokielelle.online on ilmainen työkalu, joka muuntaa suomenkielisen tekstin selkokielelle tekoälyn avulla.
Tietoja ei tallenneta
Tämä palvelu ei tallenna tekstejä. Teksti, jonka kirjoitat tai liität, ei tallennu minnekään. Muunnettu teksti näkyy vain sinun selaimessasi. Kun suljet välilehden, teksti katoaa. Palvelulla ei ole käyttäjätilejä eikä kirjautumista.
Tekniset lokitiedot
Palvelin tallentaa jokaisen pyynnön kellonajan ja IP-osoitteen. Tietoja käytetään palvelun toiminnan ja turvallisuuden varmistamiseen. Yhden IP-osoitteen käyttöraja on 30 pyyntöä tunnissa. Tiedot poistetaan säännöllisesti eikä niitä luovuteta muille.
Teksti lähetetään tekoälypalveluun
Kun painat "Muunna", tekstisi lähetetään OpenAI:n kielimallille (gpt-4o-mini) OpenRouter-palvelun kautta. Teksti siirtyy palvelimille, jotka sijaitsevat Suomen ulkopuolella. Älä liitä kenttään arkaluontoisia tai salaisia tietoja. Tämä palvelu ei vastaa siitä, miten OpenRouter tai OpenAI käsittelee tietoja omissa järjestelmissään. Lisätietoja löydät OpenRouterin ja OpenAI:n omista tietosuojakäytännöistä.
Ei yhteyttä Selkokeskukseen
Tämä palvelu on itsenäinen projekti. Sillä ei ole mitään yhteyttä Selkokeskukseen eikä muihin virallisiin suomalaisiin organisaatioihin. Palvelu ei ole Selkokeskuksen hyväksymä tai sertifioima. Tekoäly tuottaa muunnoksen automaattisesti. Tarkista tulos aina ennen kuin käytät sitä virallisessa tai ammatillisessa yhteydessä.
Rekisterinpitäjä
Palvelun ylläpitäjä on Pekka Setälä. Yhteystiedot: linkedin.com/in/pekkasetala